Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Bünyan’da düzenlenen “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” programında vatandaşlarla bir araya gelerek ilçenin öncelikleri, ihtiyaçları ve geleceğine ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Başkan Büyükkılıç, hizmet ve yatırım süreçlerinde vatandaşların görüşlerinin yol gösterici olduğunu vurgulayarak, “Kayseri Büyükşehir Belediyesi olarak hem kendi birimleri hem yan kuruluşları ile emrinizdeyiz, hizmetinizdeyiz” dedi.
2019 yılında göreve geldiği günden bu yana 16 ilçenin her
birini adım adım dolaşan, tüm ihtiyaçları bizzat yerinde tespit ve yapılan tüm
yatırımları yerinde koordine etme gayretini kararlılıkla sürdürerek
belediyecilik anlayışında ‘Kayseri Modeli Belediyecilik’ anlayışını
markalaştıran Başkan Büyükkılıç, bu kez Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor
programı kapsamında kurmayları ile birlikte ilçelere çıkarma yapıyor.
Büyükkılıç bu kapsamda Bünyan ilçesini ziyaret etti. Başkan
Büyükkılıç, ilk olarak ilçede Bünyan Onur Karasungur Halk Eğitim Merkezi
tarafından hazırlanan Hayat Boyu Öğrenme Haftası Yıl Sonu Sergisi açılışını
gerçekleştirdi. Sergiyi ilgiyle inceleyen Büyükkılıç’a vatandaşların ilgisi
yoğun olurken, sergiyi hazırlayan kursiyerler tarafından Başkan Büyükkılıç’a
hediye takdiminde bulunuldu.
Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, daha
sonra AK Parti İl Başkanlığı tarafından düzenlenen ve vatandaşlarla doğrudan
iletişimi güçlendiren “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” programı kapsamında
Bünyanlılarla buluştu. Bünyan Kadın ve Gençlik Merkezi önünde gerçekleştirilen
programa vatandaşlar yoğun ilgi gösterdi.
Başkan Büyükkılıç’a programda AK Parti Kayseri İl Başkanı
Hüseyin Okandan ile Bünyan Belediye Başkanı Selahattin Metin eşlik etti.
Programa AK Parti Bünyan İlçe Başkanı Faruk Gümüş, MHP
Bünyan İlçe Başkanı Mustafa Göktaş’ın yanı sıra Büyükşehir Belediyesi
bürokratları, genel sekreter yardımcıları, daire başkanları, genel müdürler ve
ilgili birim yöneticileri de katıldı. Bünyanlıların ilgi gösterdiği buluşmada
vatandaşların ilettiği konular ilgili birimlerce değerlendirilirken, ilçeye
ilişkin görüş ve talepler yerinde ele alındı. İlçenin gelişimine yönelik
beklentiler, mahallelerin ihtiyaçları ve devam eden hizmetlere ilişkin
başlıklar ele alınırken, ilgili konuların takip edilmesi için gerekli notlar
alındı.
Samimi bir ortamda gerçekleşen programda Başkan Büyükkılıç,
ilçedeki mahalle muhtarları ve vatandaşların gündeme getirdiği konuları tek tek
dinleyerek değerlendirmelerde bulundu.
Katılımcı ve çözüm odaklı belediyecilik anlayışını
sürdürdüklerini ifade eden Başkan Büyükkılıç, ”Bünyan’ımıza gelirken içimiz
açılıyor, rahatlıyoruz. Buraya geldiğimizde de sizlerin bu muhabbeti bizleri
ayrıca sevince, coşkuya ulaştırıyor” dedi.
Program öncesinde Hayat Boyu Öğrenme Haftası Yıl Sonu
Sergisi’nin açılışını yaptıklarını hatırlatan Büyükkılıç, Bünyan Onur
Karasungur Halk Eğitim Merkezi’nin KAYMEK ve Bünyan Belediyesi ile iş birliği
halinde yapmış olduğu önemli ve anlamlı çalışmayı takdire şayan olarak
nitelendirdi ve sergide emeği geçenlere teşekkür etti.
“Alnımız Ak, Yüzümüz Ak”
Başkan Büyükkılıç, Büyükşehir Belediyesi’nin bürokratları ve
yatırımcı kuruluşları ile Bünyan’da olduğunu ifade ederek, “Bizim alnımız ak,
yüzümüz ak. Selahattin başkanımızla el ele vermek suretiyle Bünyan’ımızda
yaptığımız hizmetlerle insanların gönlünde yer etme yönünde gayretlerimizi
sürdürüyoruz. Burada nezaket kuralları içerisinde taleplerini ileten ve
maşallah tuttuğunu da koparan bir belediye başkanımız var. O açıdan kendisine
teşekkür ediyor, tebrik ediyorum” diye konuştu.
Toplantıda muhtarların taleplerini alacaklarını ancak
vatandaşlara daha fazla fırsat vermeyi önemsediklerini ifade eden Büyükkılıç,
“Vatandaş soruyor, başkan cevaplıyor. Halkımız ile iç içe anlayışı içerisinde
vatandaşlarımızı dinleyelim sonrasında muhtarlarımızın taleplerini alalım.
Birebir burada hesap verecek ve cevap verecek ekibimiz yanımızda. Biz de
inşallah verimli bir toplantı yapıp buradan ayrılacağız. Tekrar her birinize
ayrı ayrı hoş geldiniz diyorum. Sağ olun, var olun” şeklinde konuştu.
“Memduh Başkanım Bünyan’a Gereken Neyse Hepsini Yapıyor”
Bünyan Belediye Başkanı Selahattin Metin de Başkan
Büyükkılıç’a desteklerinden dolayı teşekkür ederek, “Şehrimizin büyüğü,
Bünyan’ımızın babası, Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Memduh Büyükkılıç
başkanıma ve çalışma arkadaşlarıma hoş geldiniz, şerefler verdiniz diyorum.
Şunu bilmenizi istiyorum; Memduh Başkanım Bünyan’a gereken neyse hepsini
yapıyor. Allah kendisinden razı olsun. Ne dediysek, ne istiyorsak yanımızda. En
büyük desteği Memduh başkandan alıyorum” ifadelerini kullandı.
Büyükkılıç, vatandaşların emrinde ve hizmetinde olduklarının
altını çizerek, “Burada elektrik şirketi, doğal gaz şirketi, KASKİ, kırsal, fen
işleri kısacası Kayseri Büyükşehir Belediyesi olarak hem kendi birimleri hem
yan kuruluşları ile emrinizdeyiz, hizmetinizdeyiz” dedi.
Başkan Büyükkılıç ve Başkan Metin’in hitaplarının ardından
vatandaşların soru ve talepleri tek tek alındı. Bünyanlı vatandaşlar, şuana
kadar yapılan hizmetlerden dolayı Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr.
Memduh Büyükkılıç’a teşekkür ederek soru ve taleplerini ilettiler.
Programında sonunda Başkan Metin, çözüm odaklı
yaklaşımlarından dolayı Başkan Büyükkılıç ve ekibine teşekkür ederken,
Büyükkılıç da birlik, beraberlik vurgusu yaparak Bünyanlı vatandaşlara teşekkür
etti.