Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, tarihi Kayseri Kalesi içerisinde, KAYTUR A.Ş. bünyesinde hizmete girecek Mülhem Kayseri Mutfağı’nda incelemelerde bulundu. Başkan Büyükkılıç, “Hizmete devam diyoruz. İnci gibi Kayseri’miz, Anadolu’nun parlayan yıldızı, bu yıldızı parlatmaya devam ediyoruz” dedi.
Mantısından pastırmasına, sucuğundan nevzinesine, yağlamasından
börek aşına eşsiz lezzetlere sahip Kayseri mutfağının tüm zenginliklerini
korumak, yaşatmak, gelecek nesillere aktarmak ve aynı zamanda dünyaya tanıtmak
amacıyla faaliyetlerini sürdüren Kayseri Büyükşehir Belediyesi, bir taraftan da
bu eşsiz lezzetlerin erişilebilir olması için kent merkezindeki tesis
çalışmalarına devam ediyor.
Bu çerçevede, Kayseri Büyükşehir Belediyesi gastronomi
alanında faaliyet gösteren kuruluşu KAYTUR A.Ş. bünyesinde yeni bir tesisi daha
Kayseri’ye kazandırmaya hazırlanıyor. Büyükşehir Belediyesi, şehrin kalbinde,
Cumhuriyet meydanında bulunan tarihi Kayseri Kalesi içerisinde kadim kentin
yöresel lezzetleri ile hizmet verecek Mülhem Kayseri Mutfağı’nın çalışmalarında
sona yaklaşırken Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, çalışmaları
yerinde inceleyerek, tesis hakkında bilgi aldı.
Başkan Büyükkılıç’a incelemeleri esnasında Büyükşehir
Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Fatih Temeltaş eşlik ederken, Büyükkılıç
incelemelerinin ardından Mülhem Kayseri Mutfağı hakkında açıklamalarda bulundu.
Başkan Büyükkılıç, uygun fiyata kaliteli hizmet vurgusu
yaparak, “Buradaki mekânları, Kayseri mutfağının daha uygun koşullarda ve
fiyatlarda hizmet vereceği, herkesin uğrak yeri olacağı bir anlayış içerisinde
standardı yüksek, hizmet kalitesi yüksek ama fiyatları makul olan bir yaklaşım
içerisinde dönüştürüyoruz. Kayseri tatlarını yani şehrimize dışardan gelip
şehrimizin göbeğinde kalemizi ziyaret edip, tarihi dokunun yoğun olduğu bu
alanda dolaşıp ‘Kayseri mutfağını tadacağımız bir yer yok mu?’ sorusunun
cevabını alacağı bir ortam oluşturduk” dedi.
Kayseri’nin Yöresel Lezzetleri, Nezih Bir Mekânda, Uygun Fiyata,
Kaliteli Hizmetle Sunulacak
Mülhem Kayseri Mutfağı’nın yakında hizmete açılacağını
belirten Büyükkılıç, “Talimatım, daha uygun fiyata nasıl vatandaşımızın
memnuniyetini sağlarız? Tabi bunun bir maliyeti var ama ticari kaygıyla değil
hizmet kaygısıyla ve örnek çalışma olması mantığı içerisinde, mülhem yani ilham
verecek olan bir yeme-içme mekânını hayata geçiriyoruz. 12 ay burada hizmet
verecek. İnşallah Kayseri tatlarımızı burada vatandaşlarımıza en uygun şekilde,
en kaliteli hizmetle sunacağız” diye konuştu.
Başkan Büyükkılıç, Cumhuriyet Meydanı’nda yaptıkları
düzenleme çalışmalarına da değinerek kaldırılan işletme yerlerinin tekrar
benzeri bir uygulama ile doldurulmayacağını ve vatandaşların meydanı ferah bir
şekilde kullanmalarına imkân sunulduğunu kaydetti. Büyükkılıç, “Kayseri
gastronomisini en güzel şekilde sunacak bir ortam sağladı arkadaşlar, güzel bir
mekân çıktı, yakinen takip ediyoruz” dedi.
“Kayseri’miz, Anadolu’nun Parlayan Yıldızı, Bu Yıldızı Parlatmaya Devam
Ediyoruz”
Önemli ulaşım yatırımlarına dair de açıklamalarda bulunan
Başkan Büyükkılıç, DSİ-Yeni Sanayi Katlı Kavşak Projesi’nde ilk etap kısmının
trafiğe açıldığını kalan kısmın ise yakın zamanda hizmete alınacağını
hatırlatarak şunları söyledi:
“Hizmete devam diyoruz. Kartal Katlı Kavşağı Projemiz iyi
gidiyor. Beklediğimizin de önünde ilerliyor. Zaten alternatif yollarla konfor
sağladığımız için vatandaşı mağdur etmeden, gerekli tüm önlemleri alarak
ekibimizle dayanışma içerisinde iyi bir noktadayız. Mevla’m mahcup etmesin.
Amacımız insanlara hizmet etmek, insanların güvenliğini, konforunu, hizmet
kalitesini arttırmak. Güzel önerilere her zaman açık olduğumuzu ifade ediyoruz.
Çünkü bu şehirde hep beraber yaşıyoruz, başka Kayseri’miz yok. İnci gibi
Kayseri’miz, Anadolu’nun parlayan yıldızı, bu yıldızı parlatmaya devam
ediyoruz.”
Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, Mülhem
Kayseri Mutfağı’ndaki çalışmayı yürüten personele kolaylıklar dileyerek,
Kayseri Kalesi içerisindeki vatandaşlarla sohbet etti.