Kayseri’nin ulaşım altyapısını daha da güçlendirecek
Büyükşehir Belediyesi’nin vizyon projelerinden biri olan Kartal Katlı Kavşağı
Projesi hızla sürerken, Başkan Büyükkılıç tüm Kayserilileri yakından
ilgilendiren ve hizmete girmesi merakla beklenen yatırımda çalışmaları bizzat
takip ediyor.
Bu kapsamda Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh
Büyükkılıç, Dünya Bankası finansmanı ve İller Bankası A.Ş. koordinasyonunda
“İklim ve Afetlere Dayanıklı Şehirler Projesi” kapsamında hayata geçirilen
vizyon yatırımın şantiye sahasını ziyaret ederek incelemelerde bulundu.
Başkan Büyükkılıç’a incelemeleri esnasında Büyükşehir
Belediyesi Genel Sekreteri Hüseyin Beyhan, Genel Sekreter Yardımcısı Ufuk Sekmen
ile Fen İşleri Daire Başkanı Sedat Erdoğan, yüklenici ve müşavir firma
yetkilileri eşlik etti.
Kazıklarla İlgili Çalışmalar Yüzde 75’lere Gelmiş Durumda
Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç,
incelemelerinin ardından dev projenin son durumuna dair açıklamalarda
bulunarak, “Gerek yüklenici firmamız gerek müşavir firmamızla yaptığımız
görüşme, değerlendirme ve bizim ekibimizin de işin üzerinde hassasiyetle
durduğu boyutuyla seyrinde gidiyor. Kazıklarla ilgili çalışmalar yüzde 75’lere
gelmiş durumda. 15 Temmuz itibariyle inşallah kazıklarla ilgili çalışmanın
biteceği yönünde bilgi verdiler” dedi.
Kartal Katlı Kavşağı Projesi kapsamında KASKİ ve KCETAŞ’ın
çalışmalarla ilgili dayanışmayı sürdürdüğünü belirten Başkan Büyükkılıç,
çalışmaların kazasız belasız bir şekilde tamamlanması temennisinde bulundu.
Vizyon Projenin Hedefinde Sapma Yok: 2026 Sonuna Hizmete Hazır
Büyükkılıç, en merak konusu olan detaya da ayrı bir parantez
açarak, “Tabi kamuoyunun en çok merak ettiği boyutu proje zamanında bitecek mi?
İnşallah daha önce kamuoyuna verilen söz doğrultusunda bir aksama gözükmüyor.
Yıl sonuna trafiğe açılacağı yönündeki kanaatimizi sürdürüyoruz. Yüklenici
firmamızı tebrik ediyor, teşekkür ediyorum. Müşavir firmamıza ayrıca teşekkür
ediyoruz. Bize takip etmek, dua etmek kalıyor ve şehrimizi en konforlu şekliyle
bu hizmetimizle buluşturma yönündeki çalışmalarımızı sürdürüyoruz” şeklinde
konuştu.
“Almış Olduğumuz Tedbirlerin Takdir Edilmesi Bizleri Sevindiriyor”
Dev projede çalışmalar başlamadan önce trafiğin aksamaması
yönünde Büyükşehir Belediyesi tarafından alınan tedbirlerin takdirle
karşılandığını kaydeden Başkan Büyükkılıç, “Tabi daha önce almış olduğumuz
tedbirlerin de kamuoyu tarafından takdir edilmesi, her hangi bir aksaklığın
olmaması, alternatif yollarıyla, sıkıntıların zamanında giderilmesiyle hepsi
bizleri sevindiriyor. Allah kaza beladan korusun, tamamlanmasını nasip etsin”
diye konuştu.
“Birliğin, Beraberliğin, Dayanışmanın Bereketini Yaşıyoruz”
Büyükkılıç, projeye desteklerinden dolayı Cumhurbaşkanı
Recep Tayyip Erdoğan başta olmak üzere emeği geçenlere teşekkür ederek, şunları
söyledi:
“Bu projemizin başlangıcında Dünya Bankamızdan temin etmiş
olduğumuz kaynakla ilgili Sayın Cumhurbaşkanımıza ve çok değerli Çevre,
Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanımıza özellikle teşekkür ederken,
İlbankımızın sayın genel müdürüne bizlere katkılarına teşekkür ediyorum.
Projenin başlangıç kısmında Ulaştırma ve Altyapı Bakanımızı ve kıymetli
karayolları ekibini de unutmadık. Birliğin, beraberliğin, dayanışmanın
elhamdülillah bereketini yaşıyoruz. Mevla’m mahcup etmesin. Şehrimize şimdiden
hayırlı, uğurlu olsun.”
Başkan Büyükkılıç, şantiye sahasında görev yapan tüm ekibe
de çalışmalarında kolaylıklar diledi.