Sporun ve sporcunun dostu olan Büyükşehir Belediye Başkanı
Dr. Memduh Büyükkılıç, gelecek sezon 1. Ligde mücadele
edecek Kayserispor’un yanında olmaya devam ediyor.
Kadir Has Kongre ve Kültür Merkezi’nde gerçekleşen
Kayserispor Olağanüstü Genel Kurulu’na Başkan Büyükkılıç’ın yanı sıra Kayseri
Valisi Gökmen Çiçek, AK Parti Merkez Karar ve Yönetim Kurulu Üyesi, Kayseri
Milletvekili Dursun Ataş, MHP Kayseri Milletvekili Baki Ersoy, AK Parti Kayseri
İl Başkanı Hüseyin Okandan, MHP Kayseri İl Başkanı Enes Ertuğrul Kalın, Kayseri
Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu (ASKF) Başkanı Mutlu Önal, Büyükşehir
Belediyesi Genel Sekreteri Hüseyin Beyhan, Kayserispor Taraftar Derneği
ve Erciyes 38 FK Başkanı Ahmet Dirgenali, ilçe belediye
başkanları, STK temsilcileri ve sarı kırmızılı Kapalı Kale taraftarları
katıldı.
İstiklal Marşı’nın okunması ve saygı duruşunda
bulunulmasının ardından başlayan olağanüstü genel kurulda Başkan Büyükkılıç,
divana başkanlık yaptı.
Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç, yaptığı
değerlendirmede, “Kayserispor’un gerçekten sahip çıkılması anlayışıyla herkesin
‘ben de varım’ anlayışıyla bu güzel tabloya eşlik ediyor. Birliğin,
beraberliğin, dayanışmanın en güzel örneği sergileniyor. El ele, gönül gönle
bir tablo var” dedi.
Başkan Büyükkılıç, sağlıklı, huzurlu, Kayseri’ye yakışır
şekilde sürecin yönetilmesi temennisinde bulunarak, Kayserispor’un tekrar Süper
Lig’e çıkması için tüm şehir olarak birlik ve beraberlik içerisinde gayret
gösterileceğini ifade etti.
“Memduh Başkandan, Allah Bin Kere Razı Olsun”
Kayseri Valisi Gökmen Çiçek ise ayağa kalkmak için bazen en
baştan başlamak gerektiğini kaydederek, Kayseri’nin çok büyük bir şehir
olduğunu belirtti. Çiçek, “Memduh başkandan, Allah bin kere razı olsun.
Büyükşehir Belediye Başkanımız Memduh Büyükkılıç, Baki vekil ile defalarca
toplanıp, çareler aradılar, sürekli bir mücadele vardı, bunlara şahit olan biri
olarak bunları söylemem lazım. Bu şehir emek verenlere teşekkür etmeyi bilir,
huzurlarınızda tüm emek verenlere teşekkür ediyorum” diye konuştu.
“Büyükkılıç Başkanımız Her Zaman Takımın Yanında Yer Aldı”
AK Parti Merkez Karar ve Yönetim Kurulu Üyesi, Kayseri
Milletvekili Dursun Ataş da takımın onursal başkanı olan Büyükşehir Belediye
Başkanı Dr. Memduh Büyükkılıç ve ekibinin takıma her zaman destek verdiğini
belirterek, “Başkanımız her zaman takımın arkasında olmuştur, o statta, o
tesiste ne gerekiyorsa yapmıştır, sağ olsun, her zaman kulüplerimizin yanında
oldu” diye konuştu.
MHP Kayseri Milletvekili Baki Ersoy ise Anadolu kulüplerinin
yaşaması gerektiğine vurgu yaparak, Kayserispor’a her kesimin destek olmasını
istedi. Başkan Büyükkılıç’ın Kayserispor için toplantı yaptığını, şehirde
herkesi davet ettiğini söyleyerek, birlik, beraberlik zamanı olduğunu kaydetti.
Başkan Büyükkılıç, “Şehir bugün ayakta, hepinize teşekkür
ediyorum” diyerek, yönetim aday listesini okuttu.
Olağanüstü genel kurulda oy birliğiyle kabul edilen listede tek
aday olan Ali Çamlı Kayserispor’a başkan seçildi. Bütün Kayseri’nin salonda
kucaklaşıp, birleşmesinden dolayı çok mutlu olduğunu kaydeden Başkan Ali Çamlı,
“Burası Anadolu’nun, Selçuklu’nun başkenti, böyle bir belediye başkanı, vali,
milletvekilleri var, çok şanslı bu şehir, herkes kucaklaşacak” dedi.
Öte yandan, Metro Holding ile anlaşan sarı-kırmızılı takım,
yeni sezonda Metro Holding Kayserispor ismi ile mücadele edecek.